onsdag 5. mars 2014

Endelig fridag for mamsen...


Når en er ute på rundtur på gården må man passe på å inspisere alle redskaper som står. Traktoren til papsen til mamsen. Om han er i nærheten så får jeg være med å kjøre en runde.


Papsen til mamsen kapper opp store busker så vi får ved til neste vinter. Da må jo jeg sjekke at han gjør det ordentlig.


Så var det på tide å komme seg til skogs så jeg får sjekket på runden min der også.


Her har Helene Harefrøken hoppet, bli med innover for å sjekke ut da Mounty...


Bli med du også mamsen så kanskje vi får se harepusen.


Jeg viser vei jeg mamsen!


Jadda, jeg kommer tilbake til veien. Var så tungt å gå i all den løse snøen.


Godt snøen ikke fester seg i pelsen i dag.


Skal vi grave snøhule?


Innimellom så begynner våren å titte opp av snøen, men andre steder er det ganske mye snø fortsatt.


Det er godt nå som denne våren kommer, da er det ikke så mye snø å base rundt i og jeg kan holde høy fart og løpe alt jeg orker i skauen.


Pelsdotta klarer ikke å løpe fra meg skjønner du!


Snart er det vår på veien også, da kan jeg løpe så søla skvetter!

2 kommentarer:

  1. Ojoj så mycket du har att inspektera, och så mycket att hålla koll och ordning på!!
    Och så mycket snö du har!!!
    Tur att lite bar mark i alla fall tittar fram någonstans!
    Tror inte att NÅGON kan löpe lika fort som du - inte ens jag, hihihi...
    Kasper

    SvarSlett
  2. Det var verkligen full fart i skogen! Jag tror att jag skulle kunna ge dig en match i att springa fort. I alla fall om det är mycket snö. Du är duktig på att hålla ordning på vad dina människor gör. Dom är nog glada att du kollar allt extra noga... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...