fredag 7. mars 2014

Håp for morgendagen...


I dag ble det tur med alle pelsdottene oppe i skauen. Da kan vi spreke løpe alt vi orker også kan Lady tusle i beina til mamsen. Bare en uke igjen nå, så da blir det småpelser å kose med for meg! Da er det godt å ha Mounty å aiere med. Han er skikkelig game altså, blir ikke sint på meg i det heletatt han. Uansett hvor mye jeg biter han i ørene eller tar fra han ting han finner ute.


Når vi skjønte hvor mamsen hadde tenkt seg, da var det bare å løpe alt vi orket for å bli førstemann.


Men det er om å gjøre ikke å haste for fort fram, for da får jeg jo ikke med meg alle luktene som har kommet siden sist. Snøen smelter så vannet fosser alle steder, så nå har jeg tro på at våren kommer altså!


Når denne våren kommer så kommer den jammen plutselig sa mamsen, så nå blir vi snart kjempesølete når vi har vært på tur. 


Sjekk her'a! Nå har jeg prævesitti våren! Slett ikke dumt det der...


1 kommentar:

  1. Oj vad mycket snö ni har kvar.Provsitta in våren det såg trevligt ut.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...