onsdag 12. mars 2014

Hva med navn?


Nå som valpene har kommet og jeg vet hvor mange det er, så blir det mer konkrete planer om hva disse små skal hete på papiret... Forslagene er mange, men det er ikke alle som passer like godt som andre...


Fordelen med å ha valpene på kjøkkenet den første tiden er at jeg har full oversikt og Lady har full oversikt over hva som skjer. Da ligger hun rolig i valpekassa og slipper å sjekke hva som skjer ellers.


Melkebaren er åpen og hode på kanten, da er det full oversikt!


Om det blir franske severdigheter, sangtitler, filmer eller så får vi se...


Mange brune har sjokoladenavn, men det blir litt for ordinært for meg.


Valpene er gode og mette, for om Lady går ut av kassa så sover dem like herlig.


Nærhet er viktig både for liten og stor...


Lady godtar at vi koser med valpene, men vi holder oss i valpekassa. Har du lyst til å komme på besøk for å hilse på valpene så tar jeg imot besøk etter 4. april.


Valpene vokser hver dag, snart åpner de øyene og kan ta seg fram i verden.


1 kommentar:

  1. Vilken UNDERBAR blick hon har på sin valp! Den säger mer än allt. Man vill ju dyka ner där i lådan och bara snusa. Valp luktar så gott!
    Grattis igen till de vackra valparna. Roligt det där med namn. Ska bli spännande att höra. Finns ju ädla viner som också är roligt att döpa efter..
    kram
    Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...