fredag 7. mars 2014

Jeg vil ha sol!


Dagens runde med hundene ble bare oppe i havna etter jobben. Lady orker ikke så lange turene lenger, så da må man ha litt muligheter så de andre får løpt desto mer på samme turen. 


Med vindværet som kom i ettermiddag så sprakk skyene opp og jeg har et håp om sol i morgen, men yr.no hadde ikke det før søndag. Men jeg vil jeg vil jeg vil ha sol!


Vannet flommer alle steder, plutselig er snøen borte og det er en hel elv av vann der isteden.


Så kommer kvelden snikende før vi var tilbake fra turen.


Hundene sjekker ut våren som kommer sigende rundt buskene.


Gleder meg til det blir bart nå så jeg kan gå litt andre steder for å ta naturbilder. Er litt mye snø ennå til å kunne gå hvor jeg vil.


Med all vinden så er det håp om vær forandring framover.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...