tirsdag 1. april 2014

Hvor er capsen?


Nå er det vår, nå har hestehoven kommet til måsasia!


Kan nok hende at pappa kommer til å leite litt etter capsen sin i morgen når han skal ut, men sånn er det når en ikke rydder opp etter seg til kvelds og setter ting på plass igjen.


Tessy storkoste seg i allefall med sin nye leike.


Kom igjen da så løper vi!!!


Kan legge den litt her jeg, så kan du prøve å ta den... 


... eller så kan jeg legge meg og gnage på den!


Til og med spise den opp.


Oppe i skaukanten så fant vi blåveis som snart er utsprunget. Tenk da er det definitivt vår hos meg også, til tross for snøen på jordet.


Vi så bare den ene, men det kommer nok flere når det blir litt flere bare flekker.


Jentene mine på tur i ettermiddag


Mounty og Tessy


Hestehoven var kommet




* *

1 kommentar:

  1. <3 vilka härliga bilder du bjuder på!
    Blåsippan har kommit här med. Underbara blomma som välkomnar våren. Här är också sol men ack så kyligt i luften. Snart nog... :)
    kram
    Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...