mandag 14. april 2014

Jakten på påskeharen (del2)


Husker du at jeg og mamsen var rett i hælene på påskeharen i går?


Det er visst vanlig i påsken at det skal være litt krim, som strekker seg over mange dager. Da skal det bli skikkelig spennende før løsningen kommer når påsken nærmer seg slutten. Så klart jeg må lage sånn krim da, så dere sitter som på nåler for å følge med i morgen også på hvordan dette går...


Jeg kjente lukta av påskeharen, men sånne harer har så bra kamuflasjefarger på pelsen sin, så de er ikke gode å få øye på ute i naturen.


Påskeharen var så nære så nære, men jeg klarte ikke å finne den!


Nei jeg fikk heller konsentrere meg om å få åpnet det kjempestore påskeegget jeg hadde funnet!

Hva som var i egget får du vite i morgen...

2 kommentarer:

  1. Jag TROR att jag skymtar påskharen, men är inte säker..
    Det här är ju så spännande att jag inte ens vet om jag kommer att kunna sova i natt!!!
    VAD hittade du i ägget???
    Kasper (med matte som nästan biter på naglarna av spänning...)

    SvarSlett
  2. Det lär vara en norsk tradition med ny krim till påsken och så klart hänger vi med!
    Spännande!
    Nospuss från Melody!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...