torsdag 3. april 2014

Matmanerer blir stadig beder


Valpene stortrives nede med stor plass, de blir ikke fult så grisete når de spiser lenger heller. Jeg har delt opp maten i to skåler, så da blir det ikke så fult i den ene. Denne jenta her tok oppvasken i den store bollen som jeg legger foret til bløt i. Men det var ikke noen hindring, da fikk hun jo skåla helt for seg selv.


Etterhvert prøvde hun å krabbe opp i skåla med alle beina. Var sikkert ikke så godt å henge på kanten for å få spist.


Men det var ikke så enkelt å få med seg bakbeina over kanten...


... men den som gir opp, den har tapt!


Det var omtrent like mye jobb å komme ut igjen av skåla, men når det lykkes var den tydelig stolt over å ha klart alt på egenhånd.


Se nå er de nesten ikke klissete i det heletatt når de spiser.


Det er alltid en som må spise i midten. Maten smaker mye bedre der kan du skjønne!


Valpene smatter høylytt når de spiser.


Her er de tre med egen skål. Jeg forer ikke mine hunder med Eukanuba, denne matskålen er en premie fra utstilling for valper. Jeg bruker Flatazor som jeg er veldig fornøyd med.


Godt med litt vann før Lady kommer for å ta oppvasken, så valpene kan få seg litt melk til slutt.


Å så godt med en liten melkesup.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...