onsdag 2. april 2014

Selfi


Månedens tema "Selfi"


Når vi fulgte Patran til skolebussen i dag så ble det tur på oss. Vi sjekket ut hos naboen som har hogget masse tømmer. Nesten ingenting igjen jo!


Siden mamsen ikke hadde med kamera på tur i dag så hadde hun ikke noen fjernutløser å bruke. Så på turen i dag ble det bare bilder med mobilen. Så da måtte jeg minne henne på at hun hadde jo lovet meg mange sånne selfier til bloggen min denne måneden. Ja for denne måneden er spessiell! Da er det påske med mange dager med fri for mamsen og meg. Så har jeg bursdag! Men det er ikke før i slutten av måneden.Men jeg kan jo starte feiringen allerede nå? Kan jeg ikke? 


Se vår første selfi! Men mamsen må absolutt øver mer synes jeg, ja for jeg fikk jo ikke med snuta mi på bildet engang! Nei mamsen er nok ikke noe sånn moderne mams nei...


På slutten av turen begynte mamsen å få litt draget på sånne selfier, så kanskje det er håp avlikevel?


Siden mamsen ikke skal ha flere høner så reiv vi all innredningen der i dag og brant det opp. Da ble det skikkelig varmt ute. Se så stort bål vi klarte å få til!


Jeg hjalp mamsen med å flytte valpene ned i dag. Nå har de blitt så store at de trenger litt mer plass å boltre seg på. 


Jeg holdt nøye oversikt så det ikke var en eller to som fikk lurt seg unna og ikke bli med på flyttelasset. 


1 kommentar:

  1. Klart du kan börja fira redan nu - man kan aldrig börja för tidigt, menar jag!
    Vi ska nog elda en jättebrasa i påsk, tror jag.
    Selfisarna blev ju riktigt bra till slut, hela ditt huvud kom ju med! Snyggt!! :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...