mandag 7. april 2014

Valpene vokser


Utrolig hvor fort valpene vokser, i morgen er det fire uker siden de ble født. Nå får de mat tre ganger om dagen, men er like ivrige etter å få en sup av Lady etterpå og gjerne innimellom også.


I dag hadde jeg besøk av en ny koselig familie som venter på sitt nye familiemedlem. Siden alle som var på besøk i helga tok mange bilder så glemte jeg helt å ta med mitt eget kamera. Men i kveld ble det noen nye bilder av valpene.


Små sjarmører som bare ber om å bli koset med.


Hva skal en finne på i kveld da? Neeeeeei, sitte her litt til vel???


Sikkert ikke noe spennende på tv...


Lykkeliten


Plutselig ble det store hindringer i valpekassa.


Liten kosesup av mamma.


Endelig så la Lady seg ned, da er det full kamp om puppen.


Så var det på tide med kveldsvasken...


Begge ørene må vaskes...


Etter vasken ble det mat å få om en finner en ledig pupp.


Om en er opp eller ned... nei det er bagateller en ikke trenger å henge seg opp i.


Tusen takk for en utrolig flott bukett med tulipaner som jeg fikk i dag!

2 kommentarer:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...