lørdag 10. mai 2014

Alle trenger sitt


Når en har et valpekull så er det ikke bare de små som trenger stimulering og nye oppdagelser. Alle de voksne jeg har trenger fortsatt sin dose av trening og trim for å være glade og lykkelige hunder. Så når valpene nærmer seg levering så er det ikke stort annet enn hunder det går i. Papirer som må skrives og valpepakker som må pakkes. Man må passe på at en ikke glemmer noe, det er mye som skal klaffe både for hunder og folk.


Her er gjengen som er igjen her så langt. Når to til drar i morgen så blir det veldig stille her.


Valpene koser seg med maten på ettermiddagen, før det var klart for ny kjøretur med dem. Fotoapparatet ligger igjen i bilen, så de bildene får komme i morgen tenker jeg.


Tur i skauen med de store ble det før middag. I dag gikk vi ned til elva, for da løper dem som bare det og kan bade og få av seg litt støv fra jordet.


Jippi!!! Elva her kommer vi!


Mange nye blomster som har kommet siden sist vi var der.


Hundene påsto at det var sommer og badesesongen skulle starte for alle sammen. Tror jeg venter bitte litt til jeg...


Men når en ser disse, så er det jo praktisk talt sommer...


Sjekk hva vi fant i dag! Det er sikkert en bjørn som har dødd mente hundene! Men det var jeg nok litt i tvil om...


Malin ville ha det med hjem.


Jeg var ikke så lysten på det, så det fikk ligge igjen.


Mounty


Fine gutten det


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...