søndag 25. mai 2014

Badetur


Elva har blitt så stor, så jeg får drikke litt så kanskje det blir mindre vann?


Nei får sjekke opp litt på land isteden.


Men jeg må jo ha oversikt over hva som skje, så jeg stablet meg ut på en stor stein litt ute i elva.


Jeg må jo innrømme at det frister bitte litt å bade da når det er så varmt og sola steiker.


Kan ikke du bli meg å bade du også da mamsen?


Smiiiiiiiiiiiil


Man skal kose seg litt når en først er på tur.


På toppen av fossen er det stille vann, der hopper bare Tessy rett ut for å hente pinner.


Hva skal hun helt bort dit etter da?


Nei, jeg får svømme bort og sjekke.


Ikke noe interessant gitt... hun bare lurte meg.


4 kommentarer:

  1. Det ser skönt ut att kunna svalka sig i älven när solen steker... Kramis!

    SvarSlett
  2. Ser jättehärligt ut där ovanför forsen! Men läskigt ut nedanför.
    Du får akta dej, så att inte älven tar dig med sig!
    Kasper

    SvarSlett
  3. Om inte din matte ville bada med dig så kommer jag gärna och hälsar på! Jag älskar att bada :-) //Malte

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...