lørdag 24. mai 2014

Hundens dag


Hønefoss hundeklubb hadde arrangement, så Merethe tok med Tessy og jeg tok med valpene for litt sosialisering.


Der var det mange forskjellige raser for valpene å hilse på. Ekstra stas var det med de voksne hundene som var mindre enn dem.


Tessy slapper av i skyggen etterhvert.


Det var både små og store hunder som hilste på hverandre.


Jeg for min del syntes det var et glimrende opplegg, for det fantes ikke folk som hadde med seg hund med holdningen, ikke hils på min hund. Så mye mer avslappet miljø det blir da, også så lett som praten gikk med både kjente og ukjente.



2 kommentarer:

  1. Ni verkar haft en riktig rolig Hundens dag!

    BELLA

    SvarSlett
  2. Ser roligt ut det där - viktigt för små valpar att träffa andra hundar.
    Ha en skön solig dag
    kram
    fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...