søndag 11. mai 2014

Kjøretur med de siste småpelsa


Nå er det bare fire småpelser her igjen, så da måtte jeg ta dem med på en ny kjøretur i dag.


De er så begeistret over meg at de følger etter overalt.


Når de ikke er så mange så har jeg tid til å kose meg med dem også, nå er det ikke bare å være sint for å få den til å slutte å bite meg i ørene.


Jada jeg skal leike med deg, jeg må bare posere bittelitt for mamsen først.


Ikke gå for langt nå da småpelser...


Kan vi kose litt nå mamsen?


Kom igjen nå småpelser, nå skal vi hjem...


Alt klart nå småpelser?


4 kommentarer:

  1. Jag tror att du kommer att sakna valparna alldeles väldigt! Även om du får lite mer av matten för dig själv. :)
    Kasper

    SvarSlett
  2. Sen får du turnera runt och hälsa på alla småbarn i deras nya hem så dom inte glömmer dig!

    SvarSlett
  3. Vem blir inte begeistrad? Jag skulle absolut följa efter dig också! Småvalparna kommer nog att sakna dig väldigt mycket när dom kommer till sina nya hem... Kramis!

    SvarSlett
  4. så duktig att ta hand om de små

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...