onsdag 14. mai 2014

Sånn ti på topp greier


Bare kort innpå en tur for å tipse om sånne Ti På Topp som det er rundt om i hele landet nå. Kompisen min Tassen har skjønt poenget. Bar les her! Så nå har mamsen tenkt å ta med meg på sånn sak også. Men mamsen mente at Gjøvik var litt langt unna til å kunne drive seriøst med sånn hobby som Tassen og mamsen hans har startet opp med. Men gjett hva??? De har sånn i Ringerike også, så nå har mamsen meldt oss på sånn sak. Den varer helt til oktober, så mamsen har tenkt at vi skal ta alle turene i hele heftet!

Var på agility kurs i dag også, da ble jeg skikkelig sliten så jeg sovnet når mamsen puttet meg i bilen for å hvile og drikke litt.

1 kommentar:

  1. Hoppsan! Stolpjakt har jag inte hört talas om förut, men det låter ju kul! Du får berätta när du och matten varit på er första. Det är nog inte lika tröttande som agility... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...