torsdag 22. mai 2014

Skolestafett


Patran skulle løpe på skolestafetten i går, så da dro jeg og mamsen nedover for å se på. Først tok vi noen postkasser som jeg fortalte om i går, etterpå dro vi ned på stadio'n. Vi var litt tidlig ute så vi gikk en liten tur ned til elva for å sjekke ut byggingen av den nye flerbrukshallen.


Mamsen, hva tror du skjer om vi plugger inn den kontakten i støpslet???


Blir nok en stund til den er ferdig.


Lite dem er trege da! Vi er jo klare til å se på vi da.


Langt om lenge så begynte dem å varme opp da. Da fikk jeg og mamsen litt å se på. Det kom mange andre for å titte på også og veldig mange av dem ville kose med meg også. Ei hadde cocker selv og hun var forundret over at mamsen hadde klippet meg. Må jo det da svarte mamsen, men jeg vet hva hun tenkte, men ikke sa... for eller så ser dem ikke ut. Hi hi, tenk at mamsen klarte å ti stille for en gangs skyld.


Etter en stund begynte det å regne litt, så da la jeg meg under mamsen så jeg ikke skulle bli så våt.


Men klart det beste er jo å få sitte på fanget til mamsen under paraplyen.


1 kommentar:

  1. Jag är säker på att bygget hade blivit klart om du bara hade hjälpt till med att stoppa i stickproppen som hängde där. Vilken tur att matten hade ett stort paraply som ni kunde sitta tillsammans under när det började regna. Det var väl inte så kul för Patran att springa i regnet... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...