fredag 16. mai 2014

Tre små hjerteknusere


Dagens store spørsmål... skal man sove middag før eller etter middagen?


Sover før middag i dag jeg...


Millie er slett ikke trøtt, men skulle heller vært ute på gårdsplassen for å leike med de store.


Litt mat, men det er mye mer spennende med meg når jeg sitter der enn det er med maten ...


Maten går ingen veier med det første, men det kan jeg gjøre. Millie og Ronja holdt det gående, mens Harley gikk for å sove.


Kan vi ikke få være med ut da???


Vær sååååååå sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllll...


OM jeg ligger helt stille, kan vi få komme ut da?


Sognafarets Lean on me "Millie"


Men det ble ingen tur på de små i dag før jeg hadde vært på en runde med de store hundene.


Tessy & Mounty


Jammen fant vi litt vann i skauen gitt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...