lørdag 3. mai 2014

Valpepike


I dag har Merethe passet valpene, for jeg og Ronja har vært på agilitykurs hos Hønefoss Hundeklubb. 


Det er noen skikkelig bortskjemte og slitne valper jeg kom hjem til i ettermiddag. De hadde fått vært ute på egenhånd to ganger i dag. Inne en tur for å varme seg midt på dagen, for det er en sur vind. 


Når de hadde spist kveldsmat ute og gjort ifra seg så ble det en tur inn igjen, da var de så slitne at de sovnet ganske umiddelbart. Tipper at jeg må vekke dem for foringen kl 22. I går kveld bare gløttet de opp da jeg tilbød dem mat før jeg skulle legge meg.


Det er slitsomt å være liten tass og oppleve masse om dagen. I morgen er det ny kursdag, så jeg slipper nok mer enn kos med valpene da også tenker jeg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...