mandag 9. juni 2014

Elva er tingen om sommeren


Sognafarets Lean On Me "Millie"


Nå har alle hundene fått seg en skikkelig klipp, så nå ser de ut igjen. Merethe var snill og tok en klipp på alle sammen mens jeg lå på solsenga.


Mounty bare nyter å bli stelt med. 


Når man steller med dem så dukker det opp både det ene og det andre. Årets første flått er et faktum.


Med klipping av pels og klør så er det greit å kose seg litt i elva etterpå.


På full fart ut i bølgene.


Litt ommøblering av pinner


Alle sammen koser seg med avkjølende vann om sommeren


Går fint å løpe i elva selv om det er varmt


En liten pause innimellom


Lady er like mye under vann som over.


Jo større jo bedre mener Malin


Drømmetilstand for en flat


Spørs om jeg må finne fram badetøyet snart jeg også.


Godt jeg har fri i to dager til.


De skal tilbringes nær vann i allefall


Mageplask


Før vannet lukker seg over hode på henne


Viktig å rydde opp etter seg når en har vært i elva. Lady samler sammen alle pinnene som flyter rundt. Gå flere ganger er bortkastet tid.


Malin passer på at degusene ikke rømmer når de er på lufting ute.


Hey hey hold dere rolig nå!


Koser seg i skyggen


Snutevenner, vi får ta en ny foto shoot før Merethe flytter til høsten.


Tessy


Siden den ene valpen dro på formiddagen i dag, så har Millie blitt alene. Da ble det kjøretur på hun og Ronja i ettermiddag.


Vi kjørte inn til bommen ved Stalla, da ble det en liten skautur og ikke minst bading på disse to. Millie og Ronja er så sli like store nå, ikke mye som skiller dem.


Spennende i vann


Tar man fart og løper så spruter det til alle kanter!


Millie har kjempe lyst til å storme etter Ronja, men det er litt skummelt også.


Men man må jo prøve...


Juuuuhuuuuu jeg svømmer!


Litt spruting, men det kommer seg med litt trening.


Endelig når jeg bunnen igjen


Jeg overlevde!


En gang til?


Eller så kan jeg tørke på land...


Fine våte jenter på vei tilbake til bilen


Ikke si noe, ikke si noe, vi skal finne bilen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...