søndag 1. juni 2014

Leik med de store


Endelig ble Mounty med for å leike. Valpene hadde invitert en god stund før han endelig slo til.


Hvor har du tenkt deg da Mounty?


Når Mounty forsvant så var Lady mer enn ok å leike med.


Hun på sin side var ikke like overlykkelig for å si det sånn.


Mor og barn koser seg i skyggen etter en aktiv dag i sola.


Så er det full fart igjen med søst'ra


Ha ha åneidu mutter'n den er min!


Litt voldelig mor til tider...


Mounty har fått en ny hobby, han napper gras fra plenen og spytter det ut. 


Millie i full fart


Sognafarets Belive in Me "Harley" har egen blogg hos kennel Nobelflat. Her kan du følge henne og de to flatkompisene sin hverdag. Hun og Sognafarets Lord of Kilimanjaro "Chan" storkoser seg med sin svenske venninne. Har du laget egen blogg til din hund? Send meg linken da vel, så legger jeg den til på siden her.


Rosespirea


Peon


Tenk nå er det sommer, snart St.hans og det snur mot vinter igjen...


Knopp


Pinseliljer


Iherdige trosteforeldre sanker mark fra plenen min hele dagen lang.


På andre siden av huset jobber en stærfamilie med samme prosjektet.


Når det er som varmest om dagen går vi ned i elva.


Hadde det ikke vært så uframkommelig første biten så kunne valpene også blitt med og duppet seg litt om dagen.


Hundene trenger ikke lange turer når det er så varmt, men hopping og svømming i strømmen i elva så er de rimelig slitne etterpå.


Det er ikke fult så mye vann lenger så strømmen er ikke så sterk nedenfor fossen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...