tirsdag 15. juli 2014

Ball er gøy


Kløverdronningen


Når mamsen blir med å kaster ball med meg, da koser jeg meg skikkelig.


Da er det bare å gyve på for å få tak i ballen før de andre pelsdottene kommer.


Så gjenstår leveringen av ballen til mamsen, så hun kan kaste den en gang til.


Denne gangen var jeg bitte litt sein, så Mounty knabbet den rett foran snuta mi...


Men Mounty glapp ballen så den trillet nedover skråningen, da var ikke jeg sein og be skal jeg si deg. Jeg løp alt jeg orket ned og knabbet ballen med meg oppigjen.


Mounty tar den ikke fra meg så lenge jeg har den i munnen.


En gang til'a mamsen!


Jeg er flink da! Ikke alle som gir fra seg ballen med en gang så de kan løpe etter den på nytt.


Kom igjen da!


Ballen spretter litt mer på grusen enn den gjør på graset.


Men jeg kneip den jeg!


7 kommentarer:

  1. Så rask och duktig du år!
    Jag för min del har aldrig brytt mig om bollar överhuvudtaget!
    Men i går åt jag upp nästan en hel bokrygg för en tant! :)
    Kasper

    SvarSlett
    Svar
    1. Du burde prøve Kasper, ball er knall gøy... bedre enn bøker, for de kan man få vondt i magen av...

      Slett
  2. Du är snabb på bollarna du! Jag springer också gärna och tar dom - men sen behåller jag dom... Kramis!

    SvarSlett
    Svar
    1. Dumt og beholde dem selv, da blir det jo bare en eneste gang å løpe etter ballen da. Gir du den fra deg, ja da får du løpe mange ganger!

      Slett
  3. Bollspel är kul, Men jag lämnar bara tillbaka dom om jag vill själv. Man kan inte övertala mig. // Arlo

    SvarSlett
  4. Ronja, du verkar ju vara lika galen i bollar som min kompis Ozzy! Själv föredrar jag nog mest att springa runt och skälla när de kastar boll :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Man trenger noen til å heie på ballspillet også, da er det bare å boffe av full hals!

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...