søndag 13. juli 2014

Jeg og mamsen!


Ved Sognavannet fant vi et trivelig sted uten folk som vi kunne ta noen bilder.


Merethe og Tessy skulle ha bilde av seg sammen, så da sa jeg at det måtte jeg og mamsen også! Ja ja sa mamsen, da må jeg vel ta på kjole da...


Det var veldig varmt i dag også, og en haug med spettefluer så jeg og mamsen måtte løpe for å bli kvitt dem.


Jeg løp så klart mye fortere enn mamsen!


Jeg tok meg et skikkelig bad, så kunne fluene bare ha det så godt!


Gjett om det var godt å avkjøle seg etterpå!

4 kommentarer:

  1. En sån tur att ni kunde springa ifrån otäcka flugorna, både du och matte!! :)
    Ser annars väldigt skönt ut där vid vattnet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi er heldige sånn, det er mange fine små vann rundt om i skauen innen kort kjøretur fra oss.

      Slett
  2. Åh! Både du och matten verkar ju superduktiga på att strandrejsa! Det syns att ni springer fortare än flugorna flyger! Kramis!

    SvarSlett
    Svar
    1. Sommeren er så kort, så vi må nyte den mens den er her!

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...