tirsdag 8. juli 2014

På tur i fossen


I dag har det vært regn og solskinn og regn igjen, kjempevarmt og klamt. Så når mamsen kom fra jobb gikk vi ned i elva, så jeg kunne få kose meg.

* *

Det gøy nå som det har blitt mindre vann.


Etterhvert gikk vi helt på toppen av fossen.


Der er det en stein som jeg kan stå på for å se langt oppover elva.


Men det er nå svømming som er mest gøy i elva da!


Det er slettes ikke alle steder det egner seg til å svømme i elva, noen steder når jeg bunnen. Har du prøvd å svømme der det ikke er dypt nok eller? Det er ikke enkelt!


Mamsen tenkte at jeg skulle ha posert litt før vi gikk i elva, men jeg var jo allerede våt av regnet så det ble etterpå.


Tornerose er liksom så gammeldags, nå er det peoner som gjelder! Da slipper jeg å sove i hundre år i allefall... for DET har ikke jeg tid til.


4 kommentarer:

  1. Vad bra du har, som kan gå till älven och svalka dig. Jag skulle också vilja ha vatten i närheten, såna här varma dar.

    SvarSlett
  2. Jag skulle gärna ha varit med dig på dina vattenäventyr idag! // Arlo

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde vært gøy med selskap av deg da! Kunne du ikke ta med mamsen din en tur da?

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...