tirsdag 22. juli 2014

Sjarmdott


"Skal du bort? Da får jeg bli med vel?"

Jeg har fått nytt navn! Sjarmdott. Jeg tvinner papsen rundt lillefingren, når han tar etter bilnøklene så stiller jeg opp. Så sier han at jeg ikke skal være med nå. Men når han drar så sitter jeg i forsetet i bilen hans og blir med bort. I dag skulle papsen og papsen til mamsen bort, da fikk jeg jammen være med på bytur. De skulle på sånn traktorbutikk, papsen er ikke så nøye med bånd, så jeg fikk sjekke ut hele butikken og verkstedet før de skulle dra igjen. Når vi kom hjem ble det bading i den private poolen min, så det er herlig når mamsen jobber og papsen har ferie!

4 kommentarer:

  1. Helt klart att du kan kollra bort vem som helst. Så vacker som du är.

    SvarSlett
  2. Härligt med en sån husse. :D
    Fast det är verkligen lite konstigt att du inte lyckas riktigt lika bra med mamsen din. Kan det vara så att ni kvinnfolk liksom genomskådar varandras knep när det gäller att få sin vilja fram? ... ;)
    Kasper

    SvarSlett
  3. Jeg jobber med saken Kasper, jeg jobber med saken ...

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...