mandag 4. august 2014

Mamsen drar!!!


Jeg har hørt litt tisking og hvisking at mamsen og Patran skal på jentetur! I dag tidlig så sto det jammen en koffert på kjøkkenbordet og mamsen hentet klær fra soverommet. 


Jeg listet meg opp på bordet og krøp opp i kofferten. Fikk tak i lokket og satser på at mamsen bare drar igjen glidelåsen når hun skal dra... vups så blir jeg med på togtur til Bergen!


Men jeg ble oppdaget gitt, mamsen så alle klærne på golvet som jeg hadde tatt ut for å få plass. Jeg fikk meg en skikkelig ekstrakos også lovet mamsen at hun skulle kjøpe med noe godt til meg. 

God tur mamsen og Patran!

Vi får følge med på bloggen til mamsen for å se hva de finner på disse dagene...

4 kommentarer:

  1. Vilken otur att dom upptäckte dig... Kramis!

    SvarSlett
  2. Attans, att du blev upptäckt! Jag tyckte att du knappast syntes alls!
    Kasper

    SvarSlett
  3. Nästa gång får du krypa ner lite bättre i väskan!
    Hoppas de har något riktigt gott med hem till dig!
    Puss från Melody

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...