torsdag 7. august 2014

Mamsen hjemme igjen!


Når mamsen og Patran skulle hentes fikk jeg og Mounty være med. Vi kjørte bil ned til Hønefoss i går kveld for å plukke dem opp på jernbanestasjonen. Vi var litt tidlig ute for jeg maste og maste på Merethe om å dra. Ja vi måtte jo ikke komme for seint når mamsen skal hjem!


Vi gikk en liten tur ved jernbanestasjonen, for å sjekke ut nærområdet litt.


Det tok litt tid før jeg skjønte at det var toget som kom, jeg hørte bare noe susing og plutselig så sa Merethe at nå kommer mamsen! Gjett om det ble gjensysnglede eller!

2 kommentarer:

  1. Åh! Va skönt att matte är hemma igen! Hon blev nog glad när du kom och hämtade henne vid stationen... Kramis!

    SvarSlett
  2. Bästa "välkommen hem" som matten överhuvudtaget kunde få!
    Oh, så glada ni måste ha blivit allihop, över att skilsmässan var över. :)
    Mattar ska vara där deras hundar är. Så är det bara!!
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...