tirsdag 12. august 2014

Trening


Nå ja, mamsen sier jeg bare løper, men jeg holder fast ved at det er trening!


Hadde jeg bare løpt så hadde jeg ikke fått til dette vel? Nei her er det lang trening bak!


Når man trener så er det viktig å trene hele kroppen.


Selv om bikinisesongen er på hell, så må man holde magemusklene i form.


Midjen har egen øvelse, ikke noe som er tilfeldig ved dette treningsprogrammet altså.


Man får visst mer utnytte av treningen når en har personlig trening. Tenk deg den formen jeg kommer til å ha neste sommer!


Innimellom så bare løper jeg, da løper jeg kjempefort!


Noen ganger løper jeg om kapp med de andre pelsdottene også. Jeg klarer så si å løpe fra dem, men når Mounty virkelig langer ut så blir jeg bitte litt etter.


Jeg later som jeg ikke gidder mer, så går jeg til mamsen isteden. Da blir det masse kos på meg! 


Det er ikke noe snilefart til mamsen heller altså. Jeg løper så ørene flakser.


Ekstra gøy blir det med gode venner å løpe sammen med. 


Jeg og Tessy har det gøy sammen. Nå som Merethe har flyttet for å gå på skole, så er Tessy litt ensom. Da er det jo ekstra kjekt at hun har meg!


Til kvelds så koser jeg og mamsen oss i sofaen og ser litt på tv...

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt träningspass! Det ser nästan ut som om du flyger! Fast inte när du tränar magmusklerna förstås hehe... Kramis!

    SvarSlett
  2. Fina, fina Ronja - med varenda muskel i trim. :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...