fredag 26. september 2014

Endelig helg!


Og ikke nok med det, neste uke har jeg FERIE! Tror dette blir knall jeg, selv om det er spådd litt vindvær, men håper det blir såpass at det blir en tur eller to på en fjelltopp.


Lady løper så ørene flakser i vindværet.


Når jeg kom ut i lunsjen så var det en som sov veldig tungt bak i bilen. Jeg måtte snakke til han før han reagerte. Fra morgenen av ligger han bak i bilen, når sola kommer og varmer så lukker jeg opp og han har bånd i hengerfestet. Da kan han enten ligge og sove bak i bilen, som han stort sett foretrekker. Eller han kan lufte seg i skauen ved parkeringa. Når det er aktivitet hos naboen, så ligger han å følger med på tømming av containere og truck kjøring.


I går var det ei på jobben som var ute og hentet han med inn på kontoret sitt litt. Hun fikk ikke jobbet så mye da, for han ville ha kos når han først hadde kommet inn. 


Vi bruker omtrent et kvarter rundt kvartalet, nok til at han får gjort det han skal og strekt litt på beina.


Tessy er på 17. dagen i dag, så nå er det snart full flokk igjen. Lady er ferdig, så da kan de være med alle på fjelltur i slutten av høstferien regner jeg med.


Godt å komme seg ut om ettermiddagen etter å ha vært med på jobben hele dagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...