søndag 14. september 2014

Hva jeg gjør?


Jeg sjekker jo bare om edderkoppene er hjemme... De har jo laget feller over alt i skauen jo.


Det ble litt blåbærspising på meg og Malin mens mamsen satt på en stubbe og solet seg. Det var knallvarmt i sola.


Mounty'n min kom og ville posere sammen med oss også. Han koser seg på jente tur han altså.


Men det er jo ikke til å komme ifra hvem som gjør seg best på bilder da...


Det er ikke så langt en skal gå før en kan nyte litt utsikt.


Nåja, Malin er bittelitt fin hun også da.


Det er ikke så mye jobb å holde orden på Malin, hun er ganske gammel og ikke så oppfinnsom lenger.


Masse blåbær i skauen ennå, så jeg kan spise meg mett. Trenger ikke tørrfor om ettermiddagene jeg altså.


Litt inspeksjon av stablinga til disse tømmerhoggerene må vi også før vi går hjem.


4 kommentarer:

  1. Vilken härlig utsikt det var i blåbärsskogen! Inte konstigt om alla vill följa med på en sån tur... Kramis!

    SvarSlett
  2. Vilken fin skogstur, i det fina vädret ni fick.Tycker nog att du är finast.

    SvarSlett
  3. Oj så vacker er skog är, speciellt när ni är så högt upp och man kan se på den fina utsikten. Vår skog är en riktig tät trollskog, där ser man inte långt, bara en massa träd överallt :D Så söta ni är tillsammans.

    SvarSlett
  4. Oj! Vi vill också ha berg i fjärran! Vi har bara en massa trär i vår skog. Som du kan se hos mig idag...tänk att vi båda visar våra skogar på bloggen. Puss på dig!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...