lørdag 6. september 2014

Meg og Mounty'n min


Når Mounty'n min ser meg så kommer han løpende. Han tror at jeg har fått løpetid også, men det er nok ikke så lenge før. 


Når han kommer så fort så er det best å være forberedt på det meste.


Så når han kommer, så spretter jeg opp igjen og går til angrep.


Så skal jeg liksom løpe avgårde så han følger etter.


MEN noen ganger er jeg ikke rask nok og blir til tider nesten flat!


Da er det om å gjøre å smette mellom beina hans så jeg kommer unna.


2 kommentarer:

  1. Han är allt bra stor, han Mounty.
    Fast du är ju både snabb och smart, och Mounty är förstås en väldigt snäll kompis. :D
    Fast när du börjar löpa... ;)
    Kasper

    SvarSlett
  2. Härligt med en kompis som visar sin uppskattning även om det kan bli lite för mycket ibland. Tur att du är liten och kan smita undan när det behövs... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...