søndag 7. september 2014

Utstilling Hundorp


Kritikk: Harmonisk tispe i passe størrelse. Bra hode og overlinje, bra brystdybde. Utmerket pels. Bra stabile bevegelser.
Dommer: Alex Krasilnikoff
Plassering: Excellent, plassert 2 m/ck, reservecert, 3.BTK


Men før jeg kom så langt som til dette resultatet var det mye venting. Når jeg må vente, da ligger jeg og sover. Ingen grunn til å stresse om en er på utstilling. Jeg vet av erfaring at det er bare å slå seg til ro, mamsen sier ifra når det skal skje noe.


Innimellom så satt jeg på fanget til mamsen for å få både kos og ikke minste oversikt.


Jeg var litt sliten når jeg kom tilbake til bilen for å dra hjem. Man blir sliten når det er mye å følge med å en hel dag. 


3 kommentarer:

  1. Hihi, du är inte bara smart, du är vacker också ... fast det visste jag ju redan förut. :D
    Klok och duktig domare, den där Krasil... Kranisli ... äsch, den där Alex K. :)
    Kasper

    SvarSlett
  2. Klart att domaren såg att du är en riktig snygging! Kramis!

    SvarSlett
  3. Vilken dag, förstår att du var trött efter det :D Söt är du som bara den.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...