mandag 29. september 2014

Svarttjernkollen 1054MOH


Været var ikke det helt store og jo høyere opp vi kom jo mer blås det.

* *


Tessy syntes det blås ganske så kraftig på toppen hun også. Det gikk så ørene flagret.


Svarttjern, vi søkte ly bak en stein for å spise litt kjeks og drikke litt.


Den blå himmelen holdt seg rundt oss, men noe sol fikk vi ikke se før vi var nede fra fjellet igjen.


Det blir nok ikke så mange langturer som jeg hadde tenkt meg. Jeg sliter litt med den ankelen jeg brakk for noen år siden. Den har vært vond i det siste, ikke bare når jeg har vært ferdig med turen, men når jeg går også. Så vi får se, men et par langturer må det da bli denne uka.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...