mandag 13. oktober 2014

Blåbærtur


Visste du at det fremdeles er masse blåbær i skauen?


Ikke trenger jeg hjelp til å plukke dem heller, jeg klarer alt veldig greit selv.


Best å forte seg for å finne neste tue med blåbær...


De andre pelsdottene er veldig glade i blåbær de også.


Seriøst mamsen, har du latt pelsdottene renske hele tua for bær?


Du må være enig i at jeg passer fint ute i lyngen med alle høstfargene. De står godt til pelsen min...


Kanskje jeg skal bli sånn modell som en ser på tv? Ja de står og slenger på håret sitt i vinden så det skal se stilig ut. Når jeg slenger på pelsen min også så ser det bitte litt stilig ut... gjør det ikke?


Nå får det være nok poseringer altså, nå vil jeg ha mer blåbær. Man må jo ha litt dessert etter middagen.


Deilige blå store bær!


Nam nam!


3 kommentarer:

  1. Sån tur du har, att det finns blåbär! Här fanns knappt några ens i somras.
    Du är absolut bästa poserings-Ronja, du ser precis ut som dom där proffsmodellerna man ser i tidningarna. :D
    Kasper

    SvarSlett
  2. Men blåbär...kan man käka såna? Vi hade ju massor i skogen förut, men inte åt jag några inte! Det ska jag göra nästa höst. Du var snygg när vinden blåste dig i håret, tycker jag.

    SvarSlett
  3. Trevligt med nåt att äta på skogsturen! Blåbär har jag aldrig försökt att plocka men det ser gott ut. Det såg väldigt proffsigt ut när du slängde med pälsen sådär... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...