lørdag 15. november 2014

Regnfull lørdag


Langs Sognas bredder


Regnfull lørdag, men innimellom var det litt opphold iallefall. 


Nå som jula nærmer seg så må man kikke etter juletre snart. Jeg fant et som så bra ut i mørket i allefall. En kveld jeg var ute med hundene så gikk jeg rett på ett som så veldig bra ut. Jeg pleier ikke å ha med lommelykt, men nå som det er så mye skyer og tåke om kvelden så må man nesten det for å ikke gå på det meste.


Elva har holdt seg halvstor lenge nå, så det er ikke mange steiner å gå på langs elvekanten lenger. Men Malin liker det godt, det kommer mange pinner og kjepper drivende nedover, og de må jo fanges.


Ingen av flabergene fra i sommer er her nå, Malin prøver å dykke ned til dem.


Nype


Jupp, vi badet litt i dag også.


Når det kommer så mye spennende nedover elva, så skal det jo aller helst opp på land.


Men det viste seg å ikke bli så enkelt til tross for litt samarbeid.


Stokken liksom bare forsvant under vann og snurret rundt.


Men om man gir opp da har man tapt!


Stubbe


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...