tirsdag 18. november 2014

Sofadronning ...


Nei egentlig ikke, men når vi får tur når det er mørkt så blir det ikke mange bilder iallefall. Da må mamsen ta bilde når vi slapper av etter turen.


Siden et er min blogg så blir det kun bilde av at jeg slapper av... De andre pelsdottene får ikke ligge i sofaen å sove etter tur, de må ligge nede ved ovnen og tørke først. De er jo mye mer både våte og leirete enn meg så klart.


Hæææ, må jeg ut å tisse til kvelds? 


Jeg kan godt holde meg bitte litt til jeg altså, de andre pelsdottene kan godt gå ut å tisse helt alene dem altså...


Snakkes i morgen, da skal jeg og mamsen på "mamsen har fri dag prosjekt"...

2 kommentarer:

  1. Åh så skönt det ser ut där i soffan! Lika bra att din matte tar alla bilderna inne nu när det är så mörkt ute. Vi får hoppas att det blir lite sol i morgon så matten kan ta några projekt-bilder på dig då... Kramis!

    SvarSlett
  2. Ska bli spännande att höra om morgondagens projekt. :)
    Du har det allt bra gott, där i soffan. Tror du kunde ha hållit dig väldigt länge till! :D
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...