torsdag 18. desember 2014

Jula kommer snart


Jeg har så masse jeg skulle gjort før jul altså, så jeg rekker bare såvidt innom her innimellom, I går kveld var det full pynting med julelys. Trodde du det bare var mamsen som skulle ha julelys?


Hallo, hallo sa jeg til mamsen. Du trenger ikke ta med alle de lysene opp i stua!


Jeg måtte legge meg på lysene så ikke mamsen skulle ta alle sammen.


Ikke så mange dagene siden det var Lusiafeiring, men mamsen sa at da måtte jeg ha funnet på det tidligere, eller så må jeg vente helt til neste år. Men jeg kan vel få være juletre da mamsen? Nei, det var for tidlig å sette opp juletre for pynting. Hmmm hvilken dag er det i dag da mamsen?


Til slutt gikk mamsen med på at jeg skulle få julepyte buret mitt.


Det ble riktig så stilig! Dog litt lyst om natta når jeg skulle sove... spørs om jeg må finne på noe lurt.


Mamsen har ikke julestemning i år, så noe må jeg jo finne på...


God jul venner!

2 kommentarer:

  1. Det blev ju riktigt fint och stämningsfullt med julbelysning i buren. Du kanske får skaffa en rullgardin när du ska sova... Kramis!

    SvarSlett
  2. Tusan så bra du klär i ljus! Snygging! Buren blev ju som värsta bästa nattklubben och du drottningen där! Puss på dig!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...