tirsdag 30. desember 2014

Så kommer 2015


Hva gjør du med dine?


Lange morgener, lange turer, masse leik og kos... det er juleferien sin det!


Det er ikke bare jeg som koser meg, hundene setter pris på turer i dagslys de også. Siden det har vært så kaldt, så har ikke utfarten blitt så lang. Greit å være i nærheten av ovnen så en får varmet seg etter turen og ikke sette seg i en kald bil først. Det har blitt litt mildere så nå er det håp om å finne på noe, jeg har jo mange dager til med ferie!


I dag har det vært vaske hus og klær dag, siden jeg ikke har gjort noe huslig tidligere i jula så trengtes det... for å si det sånn.


Bommet bitte litt med kamuflasjefargen i dag...


Oppdaget av resten av gjengen...


Så de neste dagene blir mer kos og ikke gjøre noe fornuftig ferie. I morgen er den siste dagen i dette året, da skal en vel egentlig se tilbake og legge planer for det året som kommer... 


Herfra kan det bare gå oppover, så vi satser på at 2015 blir et topp år!


2015 blir et år med fart og spenning


Ingen tid til tilbakeblikk, fult fokus framover!


Et år fult av glede og påfunn...


1 kommentar:

  1. Önskar dig ett härligt nytt år och hoppas vi snart ses igen!
    Helena.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...