mandag 8. desember 2014

Trening er grunnlaget


I det siste har jeg trent veldig på å sveve. Jeg må nok trene ennå litt til før jeg klarer å sveve langt bortover, men øvelse gjør mester. Det vet jeg!


Tessy skulle prøve også, men det gikk litt skeis. Så vi endte opp langt utenfor veien. Nei dette er nok ikke noe for de andre pelsdottene nei!


Kommer du deg opp igjen eller?


Nei er nok best å ha alle fire potene plantet i lyngen til jeg får litt bedre trening.


Det er jo så mye å sjekke ut, så jeg har ikke tid til slikt vas heller. Jeg får øve når jeg er alene.


Nå må jeg konsentrere meg om å finne de gode luktene før de andre pelsdotta finner dem.


Så må mamsen konsentrere seg om å ta bilde av meg fra best mulig vinkel i riktig øyeblikk!


Her må du passe deg mamsen så du ikke plumper. Mamsen blir våt nesten hver gang vi er på tur hun skjønner du. Så når jeg sier ifra så hender det at det går bra.


Mamsen tar ikke ting så nøye, skoa tørker ved ovnen når vi kommer hjem igjen sier hun. Jeg prøver å fortelle henne at da hadde de ikke behøvd det! Men tror du hun vil høre på det øret du da?


1 kommentar:

  1. Åh, så vackert du svävade! Sånt är verkligen svårt, men med övning blir du nog en mästare. Kanske du skulle lära matten sväva också så hon inte plumsar ned i vätan med skorna... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...