søndag 14. desember 2014

Uke 50 i tarotkortenes tegn

Søndag kveld tenkte jeg at jeg skulle gjøre en test på disse kortene, om de stemmer eller om det bare er følelsen av at de stemmer. Det er en side på nettet som du kan sjekke på forskjellige områder og innen temaer. Så jeg gikk inn for å sjekke ut den kommende uka. For litt dobbeltsjekk, så kommer jeg til å ta ut dagens tarotkort også, for å sjekke eventuell sammenheng eller avvik. Med andre ord et skikkelig forskningsprosjekt. 

Her er konklusjonen:



Nja, hva skal man si om dette her da? Ensom ulv er jeg nok, jeg er ikke avhengig av andre for å få gjort ting, få unna ting eller rett og slett finne på noe. Kan vel ikke si jeg har hatt noe fancy ideer i dag som er verdt å stjele. Med månedsavslutning på jobben på torsdag, så der det ikke tid til så mye filosofering på jobben i alle fall. Med nærmere ti kalde grader, så ble det ingen tusletur med hundene i kveld. Nei det ble en rask og effektiv tur. Hemmelige planer, nja... jeg søker ny jobb, men det er ikke akkurat så hemmelig. Korrigerings kortet viser fristelser. Jepp det ble en Nidar Pollysjokolade, jeg hadde tatt 1/3 tidligere, men nå er den borte gitt... Dyriske krefter brukte jeg når jeg bar ved. Materialisme er jeg vel litt svak for, jeg kan ikke helt si meg enig i at bare vi har hverandre så er vi lykkelige. Alvorlige feil, hat og sjalusi... jo da rakk det også før jeg fant senga. Jeg oppdaterte FB med følgende:

 Mange av mine venner her spiller disse bokstav bildespillene, så spør dem når de står fast. Men når jeg kom til å spørre hva som var så gøy med ett spill man ikke klarer selv??? Wups da ble det liv i leiren gitt. Jeg trengte iallefall ikke å bry meg. Neida, bare et uskyldig spørsmål om hva som var gøy... Så kom svaret: Liv i leieren?? NÅ må du jammen se å gi deg litt! Skjønner ikke hva problemet ditt egentlig er jeg? JEG har ikke problemer med å spørre om hjelp hvis jeg står fast i noe.... trenger nemlig ikke å være allviter å ha svaret på alt jeg... La vær å bry deg bare du... så får jeg hjelp av andre som faktisk synes det er gøy å hjelpe! Svaret var vel bare å konkludere med, I rest my case...

Dag 1 med resultat Tarot 1 - Meg 0




Disse to var jo totalt forskjellige... Joda, jeg vet hva jeg vil og stort sett så får jeg det som jeg vil. Det er fordi jeg vet hva jeg vil, jobber mot det jeg vil og gir ikke opp. Om det ikke går på første forsøk, nei så må man prøve en gang til, gjerne med en annen vinkling. MEN målet er det samme. For å stille det litt på spissen så skal jeg komme med et eksempel. Om det ikke var for en liten østerriksk gutt på 30-tallet, så hadde vi ikke fått 2.verdenskrig...

Korrigeringskortet i dag er jeg slett ikke sikker på hva som menes. Det er ikke mange jeg har noen relasjon til som kan ha noe særlig innvirkning på hjertesorg,skilsmisse, tårer og indere smerte... Spørs om jeg får mareritt i natt?

Dag 2 med resultat Tarot 1 - Meg 1



Ukas fridag fra jobb, nok å gjøre avlikevel. Men noen forfører eller hevngjerrig og farlig fiende har jeg ikke sett noe til i dag. Ikke noen dyktig forretningsmann eller maipulator heller. Den eneste mannen jeg har snakket med i dag er pappa, som kortet sier, kan forestille en far. Korrigering skortet hentyder stridigheter, konkurranse og rivaler. Eh nei, merket ikke noe til noen som ville ta fra meg gulvvask eller klesvask.

Dag 3 med resultat Tarot 1 - Meg 2


Begge kort var veldig positive og jeg har hatt en flott dag på jobb. Til tross for både månedsavslutning og lønnskjøring. Nesten i havn med begge deler, så i morgen er innspurten. Men når jeg skulle hente bilen fra service i dag. Da hadde dem ikke gjort noe. Eh når bilen er parkert omtrent på trappa til kontoret og ordren henger på veggen og du ikke finner nøkkelen... burde du ikke ta en telefon til bilens eier? Ny time i morgen, da med gratis lånebil så jeg kommer meg til og fra jobb. Lang tur i skauen med hundene etter middagen, så ble dagen avsluttet med et langt bad med skum. Morgenkåpe og Tv titting...

Dag 4 med resultat Tarot 2 - Meg 2



Det første kortet er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal mene om, kan ikke si at noe i dag skal henspeile noe av det kortet, men korrigasjonskortet stemte så til de grader. Jeg skulle hente bilen på verkstedet etter jobb. Jeg hadde sagt fra når jeg bestilte timen at blinklyset ikke virket på venstre siden foran. Joda de sjekket alltid lys dem. Er det noe mer som er galt så reparerer dere det. I og med at jeg ikke hørte noe på jobb i dag, så tenkte jeg at, nei da var det vel ikke noe galt da. Men når jeg kom så fikk jeg en liste over det som måtte repareres. Ikke hadde dem skiftet blinklyset heller. Jeg pleier ikke å etterlate meg mye tvil når jeg sier noe, så i dag var jeg mektig sint når jeg kom hjem. Jeg fant ut at de ikke hadde stemplet serviceheftet de tre siste gangene jeg har hatt service. Jeg gikk jo ut fra at det var stemplet og fylt ut når boka ligger i forsetet når jeg henter bilen etter verkstedbesøk. En ting er i allefall sikkert, dit skal ikke jeg med min bil flere ganger.

Dag 5 med resultat Tarot 3 - Meg 2



Ikke tid til annet enn jobb... eh ikke helt meg, jeg har et bra liv utenom jobb også jeg altså. Men om kortet sikter til hundene, ja så har det mye rett. Livet mitt handler stort sett om hunder og hundeaktiviteter. Nå som ungene har blitt store så har jeg bare mer og mer tid til hunder og foto igjen. Korrigeringskortet dreier seg om penger, så da er det vel bare å krysse fingrene for at lottokuppongen gikk inn med alle kryss i riktig rute i kveld...  men de har ikke ringt. Siden det ikke var helt bak mål så blir dagens konklusjon...

Dag 6 med resultat Tarot 4 - Meg 2



Hmmmm nei i dag kan jeg ikke si at disse kortene har rett, men det tyder jo på at jeg får en stri mandag da om jeg skal rydde opp i alle disse uenighetene... 

Dag 6 med resultat Tarot 4 - Meg 3

Nei du skal nok ikke tro for mye på sånne kort, men bruk dem for litt gøy... 

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...