lørdag 3. januar 2015

Begynner å bli aktiv


Flere innlegg om dagen, begynner å bli dreven nå... blir nok ikke så aktiv når det er jobb igjen. Jeg får bare mer og mer lyst til å finne på noe helt annet. Fotojobb hadde vært helt optimalt, men vanskelig å kunne leve av. Det er så alt for mange på markedet. Ikke bor jeg på noe spennende sted heller, så jeg er avhengig av å reise forholdsvis langt for å fange noe spennende i linsa. Kommer ikke langt med naturen på Ringerike og flater i fokus. 


Tenkte jeg skulle tatt bilde av kveldens nordlys, men det kom ikke hit før skyene dekket himmelen. Men månen var framme tidlig på kvelden.


Nei en får nyte de siste juledagne, akkurat som Lady, så får strieskjorta og havrelefsa komme på mandag.


Helt klart godt med ennå en fridag ja.


Med verandaen full av småfugler som spiser frø og ister så er det nye motiver hele dagen, bare synd jeg må ta bilde gjennom vinduet.


Om jeg skal ta bilder ute så blir det så nedenfra og opp.


I dag var det bare spurver, andre dager er det bare meiser. De deler sjelden.


Så skulle jeg prøve å ta bilde ute...


Da satte dem seg som perler på en snor og ventet på at jeg skulle gå inn igjen så de kunne spiser mer.


2 kommentarer:

  1. Den sista bilden är ju bara sååå fin! Du kanske kan bli fotograf trots allt ;)

    BELLA med matte

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...