fredag 20. februar 2015

Balansering


Trodde du jeg ville gå glipp av en tur i skauen?


Har du prøvd å balansere på brøytekanten? Det er knallgøy så lenge en ikke går gjennom snøen. Da er det bare tungt!


Men med mildvær som blir kaldt om natta, da blir det flott skare jeg kan løpe og balansere på.


Men det som er mest gøy er å kunne løpe om kapp med Malin. For henne klarer jeg å løpe fra!


Men jeg må jo ta noen avstikkere utenfor veien også.


 Når det er mange elgspor så må jeg jo sjekke dem ut. Kjekt å vite om elgen står å ser på oss når vi går oppover veien i skauen.


Men jeg kan ikke være lenge borte, for da går mamsen fra meg.


Best å være kjapp til å komme opp på veien igjen. 


I morgen skal mamsen på utstilling med Lady, så da blir jeg sjefsflokkleder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...