torsdag 5. februar 2015

Huldra eller Helene harefrøken?


Kan du skimte sola?


Her hadde det vært mange harer, eller så hadde den eneste ene vært veldig aktiv.


Denne harepusen er kanskje ikke noe harepus? Kanskje det er selveste Huldra som har tatt seg en runde?


Uansett hvem det var så forsvant sporene innover her...


Når vi er i skauen da løper jeg og Malin omkapp.


Siden Malin er så gammel så klarer jeg fint å løpe fra henne i løssnøen.


Men jeg kan ikke bare løpe om kapp når vi er på tur i skauen, jeg må jo sjekke ut ting og tang som lukter godt her også. Kanskje jeg finner noe riktig spennende.


Sånne spennende saker har det med å gjemme seg under ting og tang.


Når man skal sjekke ut sånne spennende ting så må man riste ut all snøen fra ørene for å få med seg alt mulig.


Når man er på sånt oppdrag så må man søke litt kamuflasje, så man ikke blir oppdaget med det samme.


Vær helt ærlig nå...Du ser ikke meg på bildet???


Her er jeg!


Kom her så skal vi se om vi finner noe som er litt større...


Serriøst mamsen, kan du ikke gå oppå snøen? Da burde du nok slanke deg så du ikke veier mer enn meg!


Wups, den holdt visst ikke meg alle steder heller....

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha det så härligt i snön fast du nästan försvinner ibland. Jag gillar att din matte är så duktig med kameran och tar så fina bilder på dig... Kramis!

    SvarSlett
  2. Haha! Verkligen helt osynlig på bilden där i mitten! Fick titta två gånger. Underbara snöbilder!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...