onsdag 25. februar 2015

Meg og mamsen


Mamsen skal ta bilder, mamsen skal ta bilder...


Jeg fikk lurt mamsen til å bli med på bildene i dag.


Mamsen sa at hun ikke var kledd for å være foran kamera, men bak. Jeg mente at hun kunne jo dolle seg til en annen gang...


Siden vi tar bilder med fjernutløseren til kamera, så trenger vi litt trening. Og når man trener så trenger en ikke akkurat å se ut som dronninger heller? 


Hey mamsen da! Det er meg du skal kose med ikke Mounty da.


Sjalu? Hææ?  Hallo mamsen, jeg trenger ikke være sjalu... det er jo jeg som er den grommeste!


Kanskje vi skulle flytte oss litt så vi får en annen bakgrunn mamsen?


Vet ikke om noen jeg som er så glad i å kose som mamsen!


Jeg blir jo aldeles flat, jeg må jo få luft jeg også!


Sånn ja, det er sånn vi skal ha det. Jeg og mamsen min!


Vi nyter mamsens fridag...

2 kommentarer:

  1. Klart att det är du och mamsen.Den där tillplattaren måste ju flytta på sig.

    SvarSlett
  2. Så himla söta och fina ni är allihop, Mounty, mamsen och du. Fast du är förstås allra finast, ja och så mamsen då. Och jo Mounty också. egentligen ju... :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...