onsdag 4. februar 2015

Så sant så sant

Med tanke på noen poengteringer av fakta jeg fikk høre ringside i helga: Titler er ikke arvelig, hunderesultater er ikke så viktige, de er verken i avisen eller på dagsrevyen... Men gøy er det å få noen silkebånd i en farge som ikke alle får! Det er derfor vi står opp ved 5 tiden, kjører mange mil, bærer masse remedier inn i en kald hall, sitter i timevis og venter på tur... Jo jeg skal si jeg er enig, jeg ser galskapen i det jeg driver med... Men skal man ha valper så må man faktisk legge ned noen timer i både moren og valg av faren til disse små da... Man må finne den ultimate kombinasjon som utfyller hverandre og blir bedre enn gjennomsnittet av rasen. Ny oppdretter i sikte... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...