onsdag 18. februar 2015

Vent på meg!


Tessy, Mounty og Lady


Hey, har dere tenkt å gå fra meg?


Jeg kommer så fort jeg kan jeg altså!


Bevegelige mål gjør fotograferingen litt mer vanskelig enn om du har god tid til å fokusere på noe som er rolig.


Ved å ta mange bilder etter hverandre får en sett hvordan hundene setter ett og ett bein i bakken om gangen.


Da ser en hvor viktig det er med gode ledd på hundene, det er ganske mange kilo som belastes på hvert steg i forhold til om de tusler rundt kvartalet i bånd.


Så har du Tessy som er mest opptatt om de andre følger etter henne eller om hun må forandre retning og følge etter dem.


Klovnen i flokken


Så kommer resten av sirkuset også.


Vårsola varmer, nå er det snart bare et par uker igjen av den siste vintermåneden... så kommer våren.


Lady poserer i snøhaugen


Men det er ikke gøy å sitte rolig der alene.


Nei, da må ting sjekkes ut...


Uansett hvor bratt det er, så skal en ned der en først har tenkt.


Men det finnes alltid noe som burde sjekkes på veien ned.


Tessy


Hva skal vi nå?


Dagens bilder er det Merethe som har tatt nå i helga når vi var i steinbruddet.


Er alle dager like, er det fordi du har glemt å gripe det gode som skjer i livet mens solen går sin gang over himmelen. Husk fortiden, legg planer for fremtiden, men lev i dag. For i går har vært og i morgen vil kanskje aldri komme. Ingen kan gå tilbake og lage en ny begynnelse, men alle kan begynne i dag og lage en ny slutt.


Ny klippet og fin for anledningen.


Vent på meg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...