tirsdag 17. mars 2015

Hjemmehelg for Merethe


Når hun er hjemme er det mye hundekos og bildeknipsing. Hundene setter stor pris på at hun er hjemme og forbarmer seg over dem når jeg ikke er i nærheten.


Hun har like stor forkjærlighet for små detaljer som meg, så når jeg er så heldig å få bildene hennes før hun drar tilbake til hybelen igjen, er det alltid like spennende å se på dem, 


Også deler jeg dem med deg....


Full fart fra de går ut til de kommer inn igjen.


Lady er aldri vond å be.


Mens Malin stort sett cooler'n


Herlig vår, men til påske blir det nok ikke snø her i allefall.


Kom igjen!


Tessy, Lady og Mounty...


Rart det der med hunder, de er alltid ute etter å ha det gøy!


For hver dag blir det mer vann og mindre is


Hører du klukkingen fra bekken...


Snart kommer hestehoven tittende her.


Mounty


Sjarmtrollet mitt 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...