mandag 23. mars 2015

Noen er lei vinteren


Røyker ikke alle stor menn sigar da?


Når sola ikke gjør jobben sin, så får en hjelpe til med å få vekk snøen mener Mounty.


Jammen blir en mett av slikt


Mounty gav opp å spise snø og ble heller med på tur.


Tur må man jo ha om dagen.


Så var vi klar for skauen.


Etter hundenes appetitt å dømme så får de ikke mat inne...


Dette kan da umulig smake særlig godt?


Mat? Var det noen som nevnte mat?


Tessy trener på balansering. Jeg hadde tenkt at hun skulle sitte jeg da, men det hadde ikke hun tenkt.


Hæ? Får jeg ikke med meg den stokken hjem?


Jeg kan vel ikke få sagt det mange nok ganger hvor glad jeg er i denne inngjerdede havna nå som båndtvangen nærmer seg med stormskritt.


Ikke mye snø igjen, så det blir nok enkelt å finne en stubbe å sitte på når det er valpetreff 12.april her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...