tirsdag 10. mars 2015

Opplading til helga


I morgen blir det klipping på meg. Så har vi noen dager og justere sveisen på. På fredag kommer Merethe hjem igjen for å være pelsdottpasser mens jeg og mamsen gjør sørlandet utrygt.


I dag prøvde jeg å få med meg Mounty på litt leiking.


Men jeg er jo mye kjappere enn han da!


Klar - ferdig - gå!


Så er det bare å løpe alt jeg orker!


Men denne gangen rakk jeg det ikke gitt, da ble jeg overfalt.


Mounty er ikke så voldsom da, så jeg kommer meg fort på beina igjen.


Så må jeg passe på da, eller så havner jeg på ryggen igjen.


Adios Mounty!


Men det er ikke så gøy om han ikke kommer etter da...


Her over Mounty!


Og Mounty er ikke så veldig vond å be, men siden jeg er så rask så blir han stående mye rolig og vente på riktig øyeblikk.


Men han er treg altså!


Æda bæda!


1 kommentar:

  1. Ojojoj! Det var värst va ni tumlar runt i snön då. Tur att du kunde komma loss efter överfallet... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...