lørdag 28. mars 2015

Påske i stua


Så kan påskeferien starte, I dag har det blitt vasket hus og klær. Hjemmelaget pizza og alle tre ungene hjemme. Koselig med alle samlet en gang innimellom. Spørs om Merethe flytter hjem igjen etter høgskolen eller hun får jobb langt unna og flytter ut for godt som Kenneth har gjort. Hundene har fått seg tur og sola har skint i dag. Iallefall når jeg vasket.


Påskeblomster er handlet inn og påskepynt satt fram. Nå kan jeg bare kose meg resten av påsken.


Når jeg hentet Merethe i går så hadde hun jammen kjøpt blomst til meg. Snille jenta mi det. Spørs om vi må finne på noe kos til uka, da vi er alene.


I kveld så regner det, men resten av påsken ser ut til å bli helt grei på yr.no



Kjøttmeisen spiser siste rest av foringen som er hengt ut til dem i vinter.


Spurven sitter og soler seg


Nå er det bare dager igjen før en kan titte etter de første trekkfuglene. Linærla pleier å være forholdsvis tidlig ute og hoppe rundt før all snøen er borte.


Kjøttmeis


Så ble det kvelden i dag også, ikke glem å stille klokka i natt. En time fram...

1 kommentar:

  1. Här har matte städat och också plockat fram lite påsk. Ris och fjädrar samt en kanin som ser så riktig ut, den är jättespännande och jag måste nosa på den då och då för att se att det verkligen är en låtsaskanin :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...