mandag 23. mars 2015

Sjekke elva


Sånn på våren er det kjekt å sjekke veigrøfter og jordekanter, det kan jo dukke opp noe spennende når snøen smelter. 


Jeg leder ann i snusinga, så kommer de andre pelsdotta etter.


Noe må sjekkes grundig,


Noen ganger finner jeg sånne smaksprøver.


Finner jeg noe veldig interessant så må jeg ta det med meg, så ikke de andre pelsdottene tar det.


Godt de skjønner at jeg er sjefen


I dag var vi nede ved elva en tur for å se om isen snart var borte. Alle pelsdottene fikk beskjed om å holde seg på land, for mamsen hadde ikke tenkt å bade for å få oss opp på land igjen om siden knakk.


Best å gjøre som mamsen sier


Så var det full fart hjem


Ha en fortreffelig aften folkens!



1 kommentar:

  1. Det syns på den snygga tröjan att det är du som bestämmer... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...