onsdag 11. mars 2015

Tur før vasking


Nå begynner våren å komme til meg også, det er bart sånn innimellom i skauen og da kan jeg løpe kjempefort uten å gå igjennom snøen som ligger andresteder.


Siden det er blitt så mage varmegrader så får jeg snart slippe genseren. Men den er grei å ha i skauen så slipper mamsen å plukke så mange kvister fra pelsen min etterpå.


Når man har med sånne andre pelsdotter på tur så må man sjekke hva de holder på med.


Her har det gått noen ...


Når man dytter hodet inn i mye rart, så må man riste det av seg når man kommer ut igjen.


Tessy følger med om jeg finner noe spennende.


1 kommentar:

  1. Snart är nog din snö borta så du slipper ha tröja på dig. Kanske det finns något annat sätt att slippa alla kvistar i pälsen... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...